Loppis och bowling :)

Tjena!
I går var jag med J och hans familj och bowla, det var sjukt kul men jag var helt urusel på det, men mer talar jag inte om MIN bowling "lycka" eller så var det tvärtom med den saken ;) Nå sedan for åt vi pizza IGEN! :) 2 gånger på 1 dag ;) Nå idag så ska jag och bowla IGEN, fast med andra personer, kommer att bli så kul :) Blev btw. "väckt" ca 6-7 tiden av 2 av mina bästa vänner ;) Haha men jag somnade så klart om ;) Så jag har bara varit och bytt om och latat mig idag. Sista höstlovsdagen och OJ vi har samhällslära prov på torsdag :( I don't like that!!! För jag är urusel på det ämnet... Kan bara lite av den där piano låten ännu haha ;) Nå ska väl börja aktivera mig och hitta ett par strumpor vilket kan vara svårt här ;) Så hejdå alla underbara människor <3

True ;)
Kopiering förbjudet!

Kommentarer

Populära inlägg