Helt sjukt och fysik prov

Hejhej igen!
Idag hmmmm... sov till 8 hups ;) Nå hade en halv timme i alla fall på mig. Skola: Elevhandledning, fysik med prov gick dåligt jag bara skrev något och ritade baksidan full med kläd skisser. Hupsis. Sedan for vi med skolkören till kyrkan och övade. Modda och så var skolan slut. Efter skolan for jag och A2 till scout där vi stekte plättar gick helt bra idag. Det tog länge före vi for hem pga. vi stekte plättar av smeten som lämnade kvar ;) Namnam. Så jag körde hem i mörkret usch gillar inte mörkret.... Nå har nu idag märkt att oj jag vill ha en peak performance huppari men det kommer jag inte att få knappast de är så fruktansvärt dyra...

älskaaaaaar <3
Men seriöst min önske lista är för dyr kommer aldrig att få allt det här i år!!! Får nog vänta länge ännu i alla fall tills jag har så mycket pengar... och det tar länge... Men den ser så super myyyyysig ut <3 Give me! <3
 I want that huppari!!!! <3 :)
Så min nu varande jul/födelsedags lista består av.:
<3 ser så myyysig ut <3
Älskaaaaaaar <3
<3
En electro akustisk gitarr kanske inte den där men får se. <3
En dator! <3
En pippi tröja <3
Kommer aldrig att kunna få allt detta under julklapp och födelsedags presenter, men om jag får skulle min lycka vara obeskrivlig och jag skulle inte klaga på resten av mitt liv. okej kanske inte hela livet men på länge. Man kan önska sej ALLT, men aldrig få allt men kanske en del. Och allt det här kostar som en uppskattning ca 1000€? Ojdå! Nå i alla fall så önskar jag mig detta och skulle vara så sjuuuuuuukt över lycklig av att få detta <3 Men känn ingen press och pengar och saker är inte allt i livet. <3 Och dessutom finns det något som heter REA, SALE, ALE! Och de där skyltarna ÄLSKAR jag för det är billigare då <3 Btw. jag försöker ALLTID att köpa saker billigt och tex. min system kamera och Iphone arbetade jag int under en ganska lång period så se mig inte som någon bortskämd gris ;) <3 Gonatt alla och se inte på folk som har mycket som bortskämda för man kan aldrig veta hur en person har fått det där. Så tänk dig för före du öppnar munnen. <3 Godnatt <3 Långt inlägg och tidig julklapps lista ;) Godnatt <3









Kommentarer

Populära inlägg