Dagsverket.

Tjena!
Idag så hade vi dagsverket. Jag var till min gamla skola där jag gick 1-4. Härlig skola :) Var där förra dagsverket och på prao på 8 ;) Nå i alla fall i mårrse så var jag helt sjukt trött då jag tvingade mig upp, jag skulle väcka min lillebror och han brukar ha dörren öppen och tror ni inte att jag gick halv sovande dit och rakt i dörren "doink", han hade en stängd dörr!!! så that's my morning. Så "yippe". Nå det var super kul dagsverket och jag fick hjälpa 1-2. Jag klippte tyg osv. På matte skulle jag rätta en 1:ans uppgift och förstod INGET! Hur kan man vara så knäpp? Jag går på 9:an, kunde 2---> Men inte 1 O.o vad är det med mig? Nå for sedan hem och skulle egentligen behöva städa men jag har ingen årk... Men måste man så måste man får se.... Nå hejdå alla läsare och jag vet, jag är smart haha ;)





Kommentarer

Populära inlägg