Första snön!!!!

Hejhej! :)
I går var jag och bowla och det gick 100x bättre då! :) Hade sjukt roligt, sedan lalla jag och lillbrorsan omkring i byn i väntan på mamma. J kom hit en stund. Idag så har jag hmmmmm. Skola... Bildkonst, musik, modda (fick se moddaprovet som vi hade i fredags helt bra! ) och sedan biologi (desikerade älghjärta, usch). Nå är hemma nu men har sjuuuuuuukt ont i min axel... Hade det redan i går.... Nå på modda passet snöade det utomhus förta snön! Men allt försvann... men det snöade! :) Skulle gärna vela ha ett par vinterskor (eftersom jag gick förra vintern i princip med tygskor) Hups, mitt fel ;) Nå ska nog läsa på shl. provet som jag har i morgon SÅ TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! Hejdå <3
I måndags då jag var till stan med C så såg vi de här och de är så super snygga vill ha <3
Hade ett par ugs (inte äkta) för ett par år sedan men de gick sönder.

förra vintern. Kopiering förbjudet!





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg