Fotografering :)

Hejhej!
P och A var hit i fredags och vi hade super kul :) De filmade en liten film åt mig då jag var borta ;) Sedan var jag på Us. På lördagen så var jag till J:s och så idaaaaag var I:s här på morgonen och sedan for jag till W:s med W och A och fota. SJUKT ROLIGT!!! Haha :D Frös ihjäl, cyklade, fota, fånade oss. haha fotade alla möjliga miner både oseriösa och seriösa bilder ;) Bra blev dem! :) Bl.a. min header (eller vad det nu heter) blev fotad i dag :) Riktigt nöjd med bloggens nya utseende och jag hoppas ni också tycker det, ni får gärna kommentera vad ni tycker :) Tack A och W för en sjuuuuuukt rolig dag :) <3 Hejdå :) <3
Höll på att frysa ihjäl så jag vet att jag såg helt sjuk ut på bilden men A och W blev super bra <3 :)
Sorry ;)
boreing.
Några random bilder kopiering förbjudet! 




Kommentarer

Populära inlägg