Biologiprov...

Jahaps.... Skola, shl (skolkör), rella (hade föredrag), jomppa ("paintbal" riktigt roligt) och så finska. Snön har försvunnit 100% och jag fick ta hem min väska <3 Har städat hemma och läst lite på provet i biologi som vi har i morgon, läste liiite i går också men läste 1 gång igenom det idag. Så nu är jag trött osv. Har varit sjukt hes och förkyld idag... Skulle behöva vara bra tills i morgon för jag hör nämligen till morgondagens lovsångsteam ;) Vilket är roligt men jag vill vara frisk tills det! Har fullt upp i morgon så det blir knappast någon uppdatering då men ha det gött tills vi "syns". Har någon något bra tips för att bli så snabbt som bara möjligt frisk från förkylning och heshet??? Skulle uppskattas men jag behöver tips typ nu i alla fall i dag/i kväll <3 Tack på förhand och snälla våga kommentera, det behövs råd. <3
Har fått ett tips som lyder så här bl.a. Prata inte. Ojdå! Hehehe ojsan nå de går nog int så bra me den saken för jag är en väldigt pratsam människa.
kopiering förbjudet!

Kommentarer

Populära inlägg