Vår tecken och prao :)

Har denna vecka i skolan varit på Prao. Jag var till en skola och det var super skojigt <3 Vill tillbaka <3 Har varit i frdags och i lördags på UngdomsSammling  roligt var det båda dagarna <3 Jag sjöng med en annan där för publik och en spelade piano och en gitarr. Det var roligt. Jag har vart på M-klubben i går, det var också kul <3. Var nyss ute i några få minuter men jag har orsak till att jag kom in. Jag såg blommknoppar i rabbaten, lite löv på en buske, 2 nässelfjärillar, myggor och blev jagade av något som lät som getingar... så jag sprang in. Fick några suddiga bilder på fjärillarna. När har alla små varelser kommit? Det regnade mycket denna veckan så snön har minskat mycket och det har varit massor med vatten men det har börjat att dra sig undan <3 Sommar kom snabbt, 9:o dagar till 1:sta maj <3 Har sett tranor och svanar med <3 Hejdå alla underbara läsare och glada vår hälsningar till er alla <3 Hur mycke vårtecken har du sett och vilka?  :) Kommentera gärna <3
bild från google.




Kommentarer

Populära inlägg