Tjena hejsan hallå ;)

Hejsan igen. Idag har jag varit till skolan som vanligt haha ;) Nå vi hade en lång morgonsamling, matte, modersmål och kemi (vi lagade slaim ) Och sist hade vi gymnastik med boboll <3 Jag hade idag på mig en vit klänning med min lillebrors jeansjacka som kanske är för liten för honom, ett flätat brunt, läder "bälte" i midjan och många säger att jag ser ut lite som Taylor Swift. Det var ganska varmt idag så jag och några av mina vänner satt ute på skolgården i solen <3 Det var en helt suverän känsla av vår <3 Snön är snart helt borta nästan <3 Justin Bieber är i samma land som mig just nu ;) Några som jag känner ska på hans konsert :D I kväll så blir det att fara på fiol och en kejkka som några ska ha ;) <3 Har spelat gitarr och sjungit som vanligt <3 Och ja inte så mycket annat att säga :) Ni är ganska många nu som läser min blogg :D Ha det helt amazing alla där ni nu en är :) <3




Kommentarer

Populära inlägg