Hej :)

Ja har inte hänt så mycket sedan senaste upplägget, men jag vill ändå skriva i brist på annat att göra. Jag var med min lillebror och föräldrar till kotipizza och åt burgerpitzza. Det var gott<3 Då vi kom hem for vi i lusthuset och åt glass för 1:sta gången i år <3 Har suttit annars idag och spelat gitarr och sjungit som vanligt <3 Är ju galen i musik haha :D Har rella prov i morgon jag har läst lite och kan väl något så jag tar väl det på talang annars haha ;) Har fotat också en stund idag, men årkar helt enkelt inte kråta med att lägga in några på datorn så ni får nöja er med andra bilder. Det var +10*C i dag på kvällen <3 Våren är här!!!! Nå gonatt alla läsare och ha det super bra. <3



sitter och lyssnar på den där låten och sjunger och spelar också <3
Alla bilderna är mina och kopiering av dem är förbjudet!!!!!! <3

Kommentarer

Populära inlägg