Hallå där, ville bara säga att DU ÄR UNDERBAR<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Har varit på en musik kejkka nu ikväll alla var super duktiga och ni ska vara stolta över er själva <3 Har också varit på fiol och nu har jag sommarlov från det med.
Tänkte bara säga att var dig själv och låt INGEN ändra dig, du är perfekt som du är <3 Tänk dig vad tråkigt det skulle vara om alla skulle vara likadana, ha likadana kläder, samma frisyr, samma smycken. Ingen skulle vara annorlunda. Jag tycker att det är fel att säga saker som Du duger inte, du är ful, varför är du som du är. Det finns människor världen runt som hör sådana saker varenda dag, vissa tar livet av sig själv då det gått för långt. Det viktiga som vem som helst kan säga är: Sluta, det är ett viktigt ord som vem som helst kan säga, man behöver inte vara rädd och dessutom kan du rädda en persons liv. Jag säger bara "Livet är en gåva, ta hand om det". Så om du ser någon som får höra sånt här som tex. du duger inte, någon dag, så stå på dig själv och hjälp personen, det kan rädda en persons liv och dag <3 Mobbning finns över allt och alla kan hjälpa. Så säg Stop om du ser något sånt här som sker. Jag är totalt emot mobbning och försöker hjälpa till om jag ser något som tyder på mobbning eller att någon bråkar. Så snälla för världens skull hjälp dem som har det svårt <3 Var dig själv och DU är perfekt som du är <3


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg