Dagen hittills

I dag har jag varit till skolan. Skoldagen började med Religionsprov, det gick helt okej tyckte jag. Sedan hade vi finska helt okej pass. Efter maten hade vi engelska, vill åka till New York och så vill jag också bli artist, får se hur det blir ;) måste ju kunna sjunga på sceen själv först. Och så vill jag också åka till bl.a. London <3 Träffa One Direction och Taylor Swift. Många drömmar har jag. Nå sista passet hade vi hällsokunnskap, vi började titta på en film. Det har varit ganska varmt idag med, men nu syns inte solen... Kom fram sol ;) Har sytt "klar" en "korsett" liknande sak ;) blev lite märklig för jag får inte till ryggen på den för det ska vara band kors och tvärs. <3 Sitter nu och lyssnar på musik och spelar gitarr och sjunger ;) Ha en bra fortsättning på dagen <3

bilder från google. :)


Kommentarer

Populära inlägg