Ursäkta.

Tredje gången som jag försöker skriva det här inlägget!!!! :( Nå i alla fall ursäkta för att jag inte har uppdaterat något den senaste ?veckan? Nå i dag hade vi husliga (huslig ekonomi) Vi lagade någon slags soppa, baguetter och chokladkaka :) nam... Orsaken till att jag inte har uppdaterat min blogg så mycket är att det har varit "massor" av prov och dans (jag dansade i måndags och i tisdags) Den här veckan har jag i alla fall typ inlett min "glass säsong" :P namiii... nu sitter jag och tittar på Let's dance och efter det så kommer new girl :D (jag vill ha glass) Jag har också tittat lite på ishockey VM. :) nå ha en bra kväll :) Förresten har någon något tips till mig hur man blir "frisk" från att hålla på att tappa rösten och förkylning? :o Jag skulle bli riktigt glad om du skulle skriva i en komentar i så fall. För jag vill värkligen bli frisk. hoppas att jag fick med allt nu :)   
bild från google.

Kommentarer

Populära inlägg