;)

Hejsan nu är det ganska länge sedan jag bloggade (igen) nå jag har mina orsaker torsdag: Ledig från skolan       ?sydde klar theodors teddybjörn? eller var det i fredags? nå hursomhälst i fredags så var jag på m-klubben och på kvällen till stan :) På lördagen så var jag på musekarnevalen där vi hade bla. en tidsresa och modvisning (gamaldags kläder) det var jätte roligt nästadag alltså i går (söndag) så var jag på Wilmas dop (min syster dotter) Där fanns bla. min familj, farmor och farfar och mormor och morfar och syrrans familj förståss ;) (det var ju där som dopet höls) och så var Wilma och Theodors pappa eller min systers mans familj. Det var riktigt trevligt och på hemvägen så skulle jag egentligen bla. läsa på prov jag läste en liten stund men sedan så orkade jag inte mera så jag somnade efter en stund. Senare på kvällen så läste jag på finskaprovet och såg lite av en film på tv. Och så gick jag och sova. I dag i skolan så hade vi textilslöjd (bla. 2:a passet peov) efter maten så hade vi finskaprov. Och det gick väl så där. Nå nu ska jag hjälpa till lite med syslorna här hemma bla. tvätta kläder mm. och så har jag scout avslutning i kväll (hoppas jag bara hinner dit i tid) ska bli roligt ;) byebye <3

Kommentarer

Populära inlägg