:/

Hej idag så fick jag bråttom på morgonen då jag skulle gå till bussen (före jag gick dit "vaknade sent") :P nå jag måste se det från den goda sidan jag missade varken bussen eller glömde något som jag måste ha t.ex min telefon <3 Annars mår jag väl bra i skolan så var det inte så normalt heller. Första passet tittade vi på bilder från ?Polen? och andra passet så fick jag äntligen mina böcker <3 Men jag fick 50 stycken fast än jag skulle ha 38 + 6 st så det skulle ha blivit 44st men man kunde tydligen inte få just den mängden så jag fick 50st men jag fick tydligen 2st för lite för jag skulle tydligen få 52st nå inte vet jag nu riktigt vad det var men jag är  ialla fall nöjd med boken som jag har skrivit på egen hand på skrivklubben (vi var flera som har varit med och skrivit varsin egen bok) vi förade 5st till "bibban" och drack saft och åt kex och "tårta" nam... Då vi var klara så gick vi till passet som vi egentligen skulle ha, jag och en kompis han titta i ca. en halv timme på en film som resten av "klassen" såg på. 3:e passet var det skolkörs övning och jag och några andra spelade violin medan de andra sjöng (vi som spelade violin fick nog också sjung) så dit for ett till pass. Sista passet så hade vi gymnastik det var ganska tungt och nästan alla var riktigt trötta efter åt. Vi fick också veta vem min klass får nästa år som klassföreståndare, alla blev riktigt glada då vi fick veta vem det var :) (min klassföreståndare ska sluta så vi får en ny). Så efter skolan så slarvade jag hem min violin, mina ca. 50 st böcker och min skolväska som var nästan proppfull med gymnastick kläder och skolhäften mm. Nu så måste jag sticka ut och fota innan någon blir galen på mig ;) ha det gött...

Kommentarer

Populära inlägg