en nästan helt vanlig dag

Sorry igen ;) nå jag har denna vecka varit i skolan helt normalt i måndags desikerade vi fiskar och så var en kompis till mig efter skolan, vi var ute och fota t.ex vatten mm. senare så tittade jag på eurovisionen 1:sta del tävlingen och finland kom tyvärr inte med :( Nå i onsdags så ja vad gjorde jag? ja minns inte, JO nu kom jag på  jag var på en gymnastikfest där jag också var inblandad. Jag lämnade efter skolan vid idrottshallen senare övade vi dans programmet som vi senare upp trädde med men före vi uppträdde så tittade jag på en fotbolls match, men laget som jag hejade på van inte :( Nå efter det så dansade vi och jag vann på lotteriet. :D I torsdags så hade vi husliga i skolan vi gjorde hjätte god mat <3 nå efter skolan och några timmar så hade vi knytkalas och dansavslutning utomhus. :D varmt och skönt ute i solen <3 och efter det var jag på min lillebrors vårfest :) Idag så har jag varit till skolan och 2 av mina bästisar så åkte i väg till ett ställe så jag fick klara mig utan dem :'( hela dagen lång. I skolan så var det endå roligt och ganska mycke skratt. har int mer att komma med så hejdå.

Kommentarer

Populära inlägg