hej

Idag så har jag varit till stan jag fick en vit byxdress från ginatricot och två par ballerina strumpor därifrån med och en bandeu som var blå  och vit mönstrad med mera... Det var faktiskt roligt (det var bara jag och min mamma som var där från familjen) Efter att vi hade köpt alla dedär sakerna så for vi och åt vid subway nami. Då vi kom hem så hängde jag upp tvätten och senare hjälpte jag min farmor, nu måste jag sticka i väg för jag ska städa upp lite här ;) så ha det gött. ;) Obs. eurovisionen kommer i kväll ;) hejaheja :D ska sitta här framför tv:n hela tiden fast än inte finland är med men det finns ju några bra låtar ändå, tills det slutar alltså lite över klockan ett i natt. haha ja vet knappt när det börjar. Har ingen aning om det är klockan 21.00 eller 22.00 i finsk tid ;) vet någon? svara då.

Kommentarer

Populära inlägg