moi :)

Idag har jag varit så klart i skolan :P vi hade den så kallade "roligadagen" (eller vad det nu hette) Vi hade olika tävlingar mellan klasserna och min klass kom på 2:a plats <3 Vi hade tävlingarna: staffeter och en frågesport :). På husliga så städade vi och gjorde/åt milkshake. Då jag kom hem så städade jag mitt rum för min mormor och morfar kommer hit i morgon <3 och min storebror blir färdig (dimision) så jag har svårt att tro att jag uppdaterar nå mycke nu på t.ex på söndagen men ni kan ju titta hit emellan åt och se om jag skrivit något :) Ojoj det känns värkligen inte som om det skulle vara 2 dagar kvar i skolan eller en kort dag och vårfest. Nå efter att jag städat mitt rum så åkte vi till biblioteket där "skrivklubben" berättade om våra böcker som vi hade skrivit (en och en) så alla hade varsin bok som man gjort själv, att pressentera. Efter det så åkte vi till ett kapell som invigdes då :) en dag värd att minnas. Nu måste jag sticka för jag ska hinna i duchen och så måste jag ju få min skönhetssömn ;) nattinatti,sov gottigotti ;)

Kommentarer

Populära inlägg