Sista officiella dagen

 Har fått så många fina kommentarer om mitt senaste inlägg. Det värmer mitt hjärta. Det är så många år som jag hållit inom mig helt, men nu är något där ute i världen.

Idag var min sista dag vid FG. Det var inte sista gången jag var där men sista dagen av mitt kontrakt och fortsättningen får vi se sen när jag kommit igång lite med studierna. Känns bra att det finns en trygg punkt ditt jag vid behov kan vända mig. Jag känner mig inte lika rädd när jag vet att jag har någon som står bakom mig om jag skulle ramla.

För övrigt så har jag varit trött, så jag tar en lugn kväll nu bara. Var ens sväng till ett loppis med en vän tidigare i dag, men nu är det återhämtning som behövs.

Igår kväll gick jag ut på en kvällslänk och OJ vad jag trivs med att springa där ute, en sån frihet! Och det här med att jag känner träningsvärken i kroppen idag så betyder bara att jag verkligen gjort något. Så idag är en vilodag, för kroppen behöver ju lite vila också.

Jag och J var en sväng till biblioteket efter fg igår. Så ofattbart tacksam över honom. Att vi kan gå runt i timmar i en bokaffär eller bibliotek och dylikt utan att tröttna, för vi är ju tillsammans, och tillsammans så känns inget tråkigt. Att en människa kan komma in i ens liv och bevisa att han finns där, att vi inte har en tråkig sekund när vi är tillsammans. Att någon kan se på en med ögon som viskar att allt är okej, med så mycket kärlek.  I'm speechless.

Nu tänker jag bara njuta av stunden och sticka vidare på min tröjärmar.



Kommentarer

Populära inlägg