Mitt hem och nya löpskor

 Hej!

De senaste veckorna så har jag varit en hel del hemma i lägenheten. Jag var en sväng till några butiker med J i fredags och införskaffade några saker som jag ville ha/behövde. Jag köpte äntligen en tvättkorg, ett par nya löpskor som jag tänkt köpa i 3 år nu. Jag hittade så otroligt bekväma springskor och är så taggad på att springa! Äntligen! Sen var vi via plantagen och köpte 2 växter och tillbehör. 

igår så invigde jag mina nya springskor och jag är så glad över att ha dem! Blev att ta allergimedicin, nässpray och ögondroppar för att klara av att vara ute trots alla pollen och dylika saker som orsakar min allergi. Och ångrar inte en sekund att jag trotsade min trötthet och tog mig ut. Efter länken så bakade jag en tacopaj. Lite extra energi.

Har annars varit en del med några vänner, varit en sväng till biblioteket, gått på ett par loppisar. Och annars försökt att ta det lugnt. Trivs så bra hemma i min lägenhet med en bok, serier, stickningar och animal crossing.

Såhär bor jag. Eller okej, mitt favorithörn av min lägenhet. 
Börjar faktiskt vara nöjd med lägenheten nu efter snart ett år som jag bott där.
                                    

Kommentarer

Populära inlägg