Sommartiden HEJHEJ!

Ja så nu var det slut, allting gick över på en liten stund. Det var som om man blev smått torterad då man skulle ta avsked av sina lärare och klasskamrater. Nu är grundskolan över och 9A var nog en väldigt speciell klass. Vi var nog inte riktigt tysta, lydande, osv. Men vi har vuxit i att vara en individ. Under de här grundskole  åren så har vi lärt oss allt mellan A och Ö, plus, minus och sådant, Napoleon kan jag ju inte glömma och det viktigaste jag har fått är många vänner! Nu  är grundskolans liv förbi och nu ska jag nog bli possitiv. De här åren har inte varit de lättaste men här står jag och kan va glad. Inte vet jag om jag ska skratta eller gråta men klarat mig det har jag! Tusen tack alla som har bidragit till dessa år. Vårfesten blev bra och allt gick som det skulle. Klassföreståndaren fick ett pressentkort, blomma och muminkort. Min ena syster fick studenten och jag tror hon var den vackraste av dem alla. Var på examensfest senare, igår var det en annan examensfest med. Då jag äntligen fick bort frisyren och klänningen så kunde jag slappna av för då visste jag att klänningen inte skulle falla ner. For sen med ett gäng till en Vän och chillade, väldigt roligt fastän jag blev förkyld... Så här sitter jag och nyser och i morgon blir det nya tag. Ha ett trevligt sommarlov och ja vad man nu skall säga. Jag själv är ju inte inskriven i någon skola så jag kan ju tekniskt sett inte säga att jag har sommarlov.  2 av mina vänner kom hit och gav mig en ros tidigare idag till grundenten :) och så fick jag 2 koppar och fat, 1 till ris och en ros som står sig LÄNGE :) ta k å hej av den nysande grundenten!❤
Ja här är då min underbara klass och ja, jag ser sjuk ut men vi var tvungna att böja på benen så att alla skulle synas :D

Kommentarer

Populära inlägg