Nåja

Här kommer bilder av mina inköp: 
Nya skor ca 125?€ fick dem för -30%från 175?€ från Intersport fastän de bara var -20% men glad blev jag :) , otroligt bra skor:)
Läder rosett och köpte solglasögon också men jag pekade inte fota dem men jag har haft likadana förut , svarta pilotsolglasögon.
Sjukt dålig vild och NEJ den är INTE glansig 
Dålig provdocka. Men tröjan syftar jag på!
Bilderna suger
Märket valerie, ursprungspris: 142€ -70% =42€ Älskar den❤️❤️❤️❤️❤️
Har idag arbetat och så var jag med J igår. Har varit (i tisdags) till Mandis och så var jag till jeppis och köpte koftan :) var i måndags till stan. Har varit ut och gå, springa och cykla osv. Stolt :) har haft full rulle hela tiden men nu har jag börjat ta itu med mitt rum och så, men det tar nog en stund ännu... Ska på teater i kväll så det får vänta, kanske tills imorgon:) tack å hej :)





Kommentarer

Populära inlägg