Hemma

Har nu varit till Umeå! Kom hem i natt och har haft det super roligt! Vi var till norrbyskär och oj vad bra det var där! Sov på en 4 stjärnig camping, lekte på lekplatser där haha (roligt) min sjuka humör var ännu sjukare! Pratade med några norskar och svenskar och de trodde att jag och min ena vän prata finska då vi pratade dialekt!!! Hur kan det vara så svårt att förstå att vi pratar svenska OCH finska i Finland! Vi var på västerbottensmuseum (eller vad det nu hette) Umeå är årets kulturhuvudstad! Shoppade upp varenda krona och fick från båten ett par Björn Borg underkläder för -3€ pga priset var fel (ganska lol och Tur  för mig! Köpte en blommig underbar klänning, blommig peplumhalvärma, bikini (båda delarna) en vit skjorta, osv. Men roligt var det och svenskt! Och som vi skrattat åt svenska skyltar som tex mo i rana! Haha! Nåja. Sjukhumor och trötthet... Roligresa och träffade en bekant utanför Umeå vid båt terminalen och vi hade varit till samma ställe! Kom hem me med buss sent... Vi var ett gäng på ca 13 personer dit! Tack å hej❤️
Vs bodysplash och godis köpte jag också bl.a.
Övertrötta!
Buffé på båten.
Härmis!!!  Jag var chef över ett bygge till ett sådant förra året!!! Min ide!
❤️
Jeffrey cambell!!
On the topp of the world!
Titanic style!
Såå gott❤️❤️❤️
Suomi!!
Jag vet jag är en konstnär haha!
Här kom lite bilder ;)




















Kommentarer

Populära inlägg