Mamma!

Ja, tänkte skriva ett inlägg till min mamma för hon fyller faktiskt år idag (jag vet hon gjorde det förra året med ;) ) Nåja, min mamma är den BÄSTA mamma som man kan ha! Hon finns ALLTID där för oss barn och ägnar mycket tid på oss. Dessutom så står hon ut med oss haha ;) Hon skjutsar oss över allt och så har hon lärt oss mycket. Hon vet var ALLT finns och om hon inte vet så är det borta. Jag och min mamma har historia som gemensamt (bl.a.) Vi har varit på bl.a. utgrävningar, föreläsningar, planerar tidsresor och mycket mer dessutom så spelar vi båda violin :) Men i alla fall GRATTIS MAMMA PÅ DIN DAG! DU är guld värd <3

mamma är nästan som muminmamman och så har hon ju den där svarta väskan som ALLT finns i, förstår inte hur et kan rymmas! <3

Kommentarer

  1. Tack! Du är bäst! På delad förstaplats med dina systrar och bröder! <3 mamma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg