apelsinjuice och Iphone...

Ja, allt ska jag prova på... Men jag har lärt mig att datorer inte tycker om mjölk och att Iphone klarar av apelsinjuice.Okej så här var det.... Igår kväll låg jag framför tv på golvet med Iphonen och ett glas apelsinjuice bredvid mig, jag skulle göra något (minns inte vad) och glaset välte och dränkte Iphonen.... Jag fick panik och tog snabbt upp telefonen och försökte få bort allt, satte den ovanför ett batteri (element) och hade den där en längre stund, jag gick och tittade till den och den var väldigt varm! Jag tog undan den och lade den och kylas på ett bord och efter en stund satte jag på den och DEN FUNGERADE! Ja, jag blev väldigt glad! :) Nu sitter jag som bäst och tömmer bilder från den pga. jag måste uppdatera den ;) Nåja, tack å hej och elektronik tycker inte om vätskor... ;)
Ja den varningen skulle vara för mig igår ;) 

Kommentarer

Populära inlägg