livet flyter ihop

 Tiden flyter ihop här hemma. Triv tack och lov hemma med mina projekt men dygnsrytmen får tyvärr lida lite för mycket i dagsläget. Att ha en lektion i veckan är inte riktigt en orsak för en rutin alla andra dagar. Försöker att hålla kontakt med de närmaste virtuellt. Dricker te 24/7 och är glad över att jag inte kommer att få slut på te i första hand här hemma. 

Har inlett glögg och pepparkaks-säsongen för att jag är vuxen och får bestämma själv ;) Har spenderat tid med J, vilket är skönt. Annars försöker jag att vara kreativ, beställde igår kväll hem garn, så nu är det som att vänta på julafton för mig. Jag vill börja på med nästa tröja direkt, men måste väl ha tålamod med den processen ett par dar.

Skolarbetet går framåt och den delen känns intressant, men också en hel del frågetacken om vad precis som menas i uppgifterna. Men oh well, får bara försöka att ta en mening i taget istället för att bli helt överväldigad av helheten före jag börjat på.

Satt en natt och började på med att se igenom mina fotografier från idag till för ca 12 år sen. Det är ett stort projekt må jag säga, med minst 36GB som jag gått igenom 49GB som jag ännu ska kolla igenom. Jag vill framkalla de som är "värda" att ha fysiskt. 

Mitt liv flyter alltså på, socialdistansering eftersträvar jag och nu såg jag att coronafallen här i staden börjar plana ut så nu hoppas jag att det fortsätter att minska. Är väldigt skeptisk till att börja på med närstudier igen, men hur det blir med det får jag inte veta mer om före slutet av oktober. 

Sköt om er <3

Kommentarer

Populära inlägg