en vacker och kreativ tid.

                     En bildbomb från hösten hittills. 

Stannade bilen och tog ett par foton från mitt barndomshem. Så ofattbart vackra färger.

Guldspeglar är nog en favorit hos mig.

Min monstera fick ett nytt blad. Och jag är en stolt plantmom.

Sydde en kappa för lite på 2 veckor sedan. Så glad att ha tillbaka min glädje i sömnaden. Munskydd hör till vardagen numera och jag ska försöka sy egna så småningom. Testade att sy en modell för 2 veckor sedan men det finns mer inom den världen att utforska.

Helt okej att bo i min etta med guldspeglar och klänningar.

Ett par örhängen som jag tillverkade tidigare i höst av ett par knappar. De har blivit en stor favorit.

Alltså hösten, oj vad vacker du är.

En klänning jag sydde för kanske 1 månad sen.

En till tröja har jag också fått klar.

En skjorta som saknar fåll, knappar och knapphål, men som får vila hemma nu när coronaläget är som det är.

Trivs här på mina 28 m2

En äppelpaj fick det bli utav äpplen hemifrån.

Köpte världens sötaste termos.

Trivs.

Man kan inte annat än att älska färgerna i miljön. Sockorna stickade jag kring nyår, och nu är de hastigt mitt i prick.

Ett par örhängen jag tillverkade för kring 1 år sedan.


Fick ca 2kg plommon av brorsans, så det blev en paj. Inte vacker alls, men den gick att äta.

Har tillverkat en hel del musli och tror jag fortsätter i samma spår.
Nu borde jag gå och lägga mig, har studier i morgon och så ska jag försöka komma vidare på en tröja.
Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg