Praktik dag 2

hej!
Inledde morgonen med en metroresa in till stan i snövädret. Väl vid tågstationen så såg jag när en nästan blev påkörs av spårvagnen (det var en som sprang över vägen rakt framför spårvagnen) men det gick lyckligtvis bra.
Sen blev det dagis hela dagen och det var riktigt roligt, höll dock på att frysa ihjäl under de timmar som vi var utomhus.
Efter en givande och rolig dag så sprang jag en bit till spårvagnen.
Åkte via nationalmuseet på ett uppdrag och sen via en affär som jag inte sett förut men jag hade ingen tid att se noggrannare så jag tog metron hem.
Kan meddela att mitt näsblödande är igång igen, måste köpa sesamolja i morgon så jag klarar mig.
Väntar nu på middagen och är helt nöjd med denna dag. Springbyxor är ett måste dessa kvällar.

Kommentarer

Populära inlägg