Veckoslutet

hej!
Förra veckan flög snabbt förbi mig. Dagisdagarna gick riktigt bra!
På torsdag kväll kom några i min familj söderut så jag fick träffa dem torsdag, fredag och lördag morgon.
Har varit till itis 2 dagar, träffat Momi och Mofa, varit på puls i petrusförsamling och träffat en massa vänner. Trivs så otroligt bra här nere i huvudstaden!
Idag var jag då till dagis/lekis igen. Satt de första timmarna och spelade lyra (ska kunna några sånger på fredag och har inte spelat lyra förut). En riktigt bra dag blev det och barnen är helt underbara.
Efter praktiken så träffade jag min vän här som var på väg norrut. Så vi satt vid starbucks en stund och sedan åkte vi åt varsit håll.
Så tacksam för att jag har möjligheten att göra min praktik i en såhär vacker stad där jag känner mig som hemma❤️

Kommentarer

Populära inlägg