En dag i mitt liv

Hej!
Praktik idag igen. Började först 9 så fick sova lite längre. En riktigt bra dag överlag på praktiken. Måste också meddela att falafelbullar är gott👌🏻
Åkte sedan in till stan för att gå lite i stan och spana efter julklappar och sådant.
Fick en chock när jag såg medicinpriset på min medicin. Hejdå pengarna....
Sen navigerade ja mig vidare till min vän som bor här i staden. Så otroligt kul att träffa henne en liten stund och prata dialekt. Hon bjöd sen på middag😊
Senare gick jag runt i staden och kände mig mest förvirrad över alla affärsmöjligheter. Köpte iaf lite julsaker för 2€ från tiger.
Sen fick jag ”lejdon” över att inte hitta rätt så jag åkte hem.
Väl hemma har jag köpt en massa tågbiljetter och dit for en hel del pengar igen. Suck, det är dyrt att leva.
Dock gick jag just in på skol mailen och fick se att jag blivit godkänd i småbarnspedagogiken, vilken lycka alltså!

Kommentarer

Populära inlägg