När stressen tar över

Kan bara inte lugna ner mig, har så otroligt mycket med skolan som jag borde få gjort och det stampar bara på stället. Måste försöka med olika knep för att inte ta för mycket press.
Annars så i måndags på kvällen kom sömnen väldigt sent så jag försov mg en hel del till praktiken igår, men allt fixades på bästa sätt och jag fick tillräckligt med timmar woopwoop.
På kvällen stack jag med Lotta till simhallen, riktigt bra kväll alltså. Sen tog det igen länge före sömnen kom i fatt mig.
I morse så steg jag upp lite senare än vanligt, sen har jag varit på samma ställe hela dagen, druckit kaffe osv. 
Snart blir det att ta så,in cykel och trampa iväg mot internatet och via Apoteket. Får se vad kvällen har att bjuda på bortsätt från 1 timmes violin.
Ha e bra onsdag folket💕

Kommentarer

Populära inlägg