Lördag

Hej, veckorna går minsann men mycket har hänt.
Tidigare i veckan åkte min farfar till sjukhuset, har nog aldrig varit såhär orolig för någon förut. Men han lever och det går framåt❤️ 
Började också springa utomhus denna vecka.
I torsdags åkte jag till Vasa och spenderade kvällen med systern och hennes familj.
Fredag morgon så stack jag iväg till yles studio och var med i radio, joppe provade brudklänningarna och vi hade det riktigt roligt.
Sedan gick jag runt på stan. Köpte "packningsboxar" från stadium👌🏻sedan gick jag till heidis och åt mat med henne. Vi gick lite i stan och sedan träffade vi Ella och åkte hem via burger king. Så helt bra dag👌🏻 det var dessutom en massa folk i Vasa pga. Pampasnationaldag. 
Nu är brodern och hans lilla familj hos oss💕 
See Ya!


Kommentarer

Populära inlägg