Fredag

Hej!
Dagen började med sovmorgon, vilket var något som jag verkligen behövde. Sedan skola för hela slanten. Satt och sprättade en massa, ritade mönster och sydde så långt jag han och kunden. Efter skolan åkte vi till stan för att träffa min älskade farfar💕 ber för att allt ska ordna sig igen... 
Efter det blev det tyginköp till yrkesprovet.
---> hem. Hann bara sätta mig ner och så fick jag höra om terrordådet i Stockholm. Det var som att en del av mig stannade, kan något sånt ens hända i våra trygga länder? Får något sånt ens hända? Blir så besviken på mänskligheten...
Efter det så kom J hit, vi tittade igenom min gamla lekismapp och oj vilka skratt som kom från mina meningar.
Nu ska jag sova så att jag hinner till bussen mot sveariket i morgon.
#prayforstockholm

Kommentarer

Populära inlägg