Världens underbaraste vänner

Sitter nu iukbussen och halvsover. Har suttit här sedan 10.25 och klockan är typ 17 nu... Men hur som hälst så har det hänt en hel del. Vi har frusit så att tänderna skakar, vi har pratat och skrattat och efter flera hållplatser så steg 2 underbara vänner på bussen och den ena hade sagt att hon inte kommer i år och så stod hon i bussen och överraskade mig! Vet ni hur glad jag blev? Nu kan vi skämma ut oss i år igen😂 nemen ja blev så glad! Annars så hade vi en paus för några timmar sen och så har vi sovit, blivit livrädda når nån plötsligt pratade i micken så att vi hoppade till! Och nu sitter vi här och jag undrar om vi stannar snart eller om jag ska äta min skyr hmmm... Nåja kram till er alla på den internationella kramdagen. Själv har jag en sötiz som sover i min famn (hon är 18😂) vilka vänner jag har❤️

Kommentarer

Populära inlägg