Kör

Nu menar jag inte kör som i att köra bil utan jag menar kör som i att sjunga. I kväll så började jag nämligen i en kör. Oj, vad det är roligt att höra en massa vackra röster och vara en del av det! Och dessutom så trivs jag redan :) Kan det bli bättre?
Idag blev det skola med teoretiska ämnen såsom tyska och kulturkännedom osv. Sen stack jag, S och L iväg in till centrum på byxjakt åt mig. Jag hittade ett par Dr Denim för 30€ (jeansblåa) I en storlek mindre än vad jag brukar ha (like what?) Men jag provade typ 20 så tur att jag hittade dem! Sen blev det lite loppis men denna gång var det ett dyrare loppis så jag köpte inget (billiga loppisar är bäst!)
Så, där var lite av min dag och nu så är jag faktiskt ganska glad! Körövningen gjorde susen! Så tack och hej!
"Happiness is..singing in a choir." quote via www.LastLemon.com:

Kommentarer

Populära inlägg