Bio och första hjälpen

Hej!
 Skolan har varit som vanligt denna vecka. Så idag på kvällen tog J med mig på bio. "En man som heter Ove" blev filmen och bra var den. Tack💕 före filmen startat fick jag ont i armar och kropp. Stod ut hela filmen fastän jag bara ville gråta av smärta. Vi gick till internatet efter filmen och då vi åt kvällsmål så tog det så otroligt ont så att jag höll på att gråta mig till uttorkning. Jag bestämde mig för att åka till första hjälpen. Där väntade jag en timme på läkaren. Han kände på armar och rygg och jag kunde ha skrikit så att hela staden hade hört mig, men jag höl smärtan inom mig. Burana blev lösningen... Suck. Gillar verkligen inte denna ständiga smärta, fibromyalgi...Nåja vi kom till internatet och nu ska jag försöka sova och så får jag ta en massa värkmedicin i matt om jag måste. Gonatt💕


Kommentarer

Populära inlägg