Sommarplaner

Ja, mina sommarplaner,. har inte riktigt tänkt ut hela sommaren och VAD jag ska hinna med men en del vet jag redan ;)
-Sommararbete.
-Simma.
-Vara med vänner.
-Fota.
-Fota med vännerna.
-Åka på resa till Sverige.
-Nöjesfällt.
-läger.
-Ungdomssamlingar.
-Sy en hel del.
-Få reda på om jag slipper in till skolan som jag sökt till.
-Vill gärna åka ner till södra Finland.
-Studentfester.
-50-års kalas.
-Teater kläd fixande.
-Klippa gräs.
-Ha allmänt roligt.
-Köra scoter.
-Shopa.
-Förtjäna pengar.
-Skaffa en dator.
-Ha roligt.
-Chilla.
-Musicera.
-Bli bättre på gitarrspelandet och sjungandet.
-Våga sjunga på scenen igen.
-Träffa nya vänner och gamla vänner.
-Vattenkrig.
-Om min ena kusin kommer hit så KUSINFIGHTEN!
-BLOGGA!

OSV! Ja det här var det som kom upp i huvudet. Ska nog hinna med annat och har GARANTERAT glömt något osv. en nåja :D
Hoppas det dög ;)

Kommentarer

Populära inlägg