Skola

Jahaps, gissa vad vi gjorde på gymnastiken! Jo vi skrinna usch tycker inte om det!!! Nåja lyssnade på info om fkf  verkar vara super bra skola men vet redan vart jag ska. Nåja nu finska... På lägret var det super roligt!!! Vi hade fullt upp men det var super roligt fastän mitt humör inte var på topp. Men underbart folk och program❤igår kväll så städade jag och så vidare. Fick en konstig känsla och det var att ja inte hade NÅGOT att göra!!! What??? Har alltid något men nåja. På söndag kväll kom J till mitt. 
Hemsk bild. Men ihan sama!!!

Kommentarer

  1. Till vilken skola ska du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag vill inte skriva hit vart jag ska. Men i alla fall till en skola som jag får hålla på med sömnads :) Skicka fast på facebook om du vill veta mera exakt :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg