År 2013

Tänkte skriva lite smått om året så får se hur det är ;)
Januari:
-J fyllde år.
-Jag fyllde 15!
-Började skriva dagbok.
Februari:
-A fyllde.
-Min systerdotter fyllde.
-Åkte på ett suveränt rippiläger! Som jag aldrig kommer att glömma.
Mars:
-For till Vasa med A!
-Var sjuk.
April:
-Prao.
Rippi prov.
Maj:
-mopokortet fick jag <3
-Konfirmationen.
-Varmt väder.
-simmade första gången på sommaren
Juni:
-Sommarlov!!!
-Katten Stress flyttade hit <3
-Åskade mycket.
-T fyllde 3 år.
-Pappa fyllde år.
-Mamma fyllde år.
-R fyllde.
-Körde mycket med mopo.
Juli:
-Pieksämäkiläger med A.
-Köpte min Iphone4 <3
-Sjöng för första gången själv på scenen för kanske 500-600 personer och det var fantastiskt <3
-Fotade med A och W.
-Var med vänner.
Augusti:
-Kristinestad.
-Sov över vid W med A.
-Skolan började.
September:
-Blev moster åt lilla W2 <3
-Syrran fyllde år.
-Hade 1 års dag med J <3
-Var till Helsingfors <3
Oktober:
-Ledde lovsången med ett lovsångsteam som bildades.
-mamma,pappa och brorsan var till Sverige.
-förkyld och hes.
November:
-Prao <3
-Lucia påbörjades.
-Sjöng mycket.
-Skolkörens kosert grej spelades in för tv.
-Lilla W2:s dop<3
December:
-Scout dubbning.
-Självständighetsdag.
-Lucia.
-Jul<3
-Nyårsläger som var helt underbart.
-Sjöng på scenen 2 gånger på samma kväll <3

Här var lite om mitt underbara år <3 Men jag hoppas ändå att det här året blir ännu bättre!
Nåja jag önskar er alla ett gott nytt år. Och fråga om ni har frågor om mitt år. :)
Har också varit väldigt onyttig hittills i år men hehe det är ju jul ännu ;) nåja hoppas ni årkar läsa och hade ett minst lika bra år som jag <3






Kommentarer

Populära inlägg