hemma och gott nytt år!

Hejhej!
Är hemma från ett helt suveränt läger <3 Så roligt och bäst och AAAAAAAAAAH! Nåja jag var för de 3 första gångerna i mitt liv på förbön. Jag kände Guds närvaro hela lägret och ännu. Är super glad och allt <3 Fick nya vänner och de är fantastiska! Åt mycket, bön, lovsång och allt <3 Började det nya året med att stå på mina knän och be (det gjorde alla 200?) Och då det nya året kom så kramade man många random personer som man inte kände. Så härligt <3 Allt var så bäst och det var så suveränt och allt! Tack alla som med verkade. Jag sjöng på scenen igen och det var så roligt (mycket possitift? i kommentarer fick jag) Är så lycklig och vill bara le och skratta <3 Sjöng ensam, med en vän och var med i en scetch som blev super och allt <3 Tusen tack alla som var där det var ett väldigt betydelsefullt läger och du som funderar på om du ska välja Jesus eller inte så välj honom, jag vet att Gud finns och aldrig lämnar oss så våga tro på Gud <3 Man blir gladare och allt <3 Nåja bilder kommer senare och gott nytt år <3 :D

Kommentarer

Populära inlägg