Uops igen ;)

Oj har inte bloggat sedan i Lördags O.o ojoj, nå jag har haft mycket för mig.På lördag kväll var jag på Us, det var roligt. I Söndags var jag på loppis race med P, det ända vi köpte var glass och så hittade vi knappt till ställena. Sedan for vi till byn och chillade och efter det for vi till E och dit kom en annan A. Vi åt plättar, spelade volleyboll och hade kul tycker jag :) Efter det for jag och P hemåt men på vägen så stannade vi hos S och så for jag, P och S till A:s. A:s katt har fått 5 stycken super söta kattungar som ges bort! (om de får ägare) Sedan for vi hem. Det var en riktigt rolig dag :). I går (måndag) var jag till J i princip hela dagen. Vi chillade, lagade en kladdkaka och såg på sagan om ringen 2 (första gången för mig) och mycket mer. Det var riktigt kul där också :D Idag (om vädret tillåter) far jag till P:s :D Så nu håller jag tummarna för vädret :) (Y) Hejdå alla fantastiska läsare :)


Kommentarer

Populära inlägg