Pieksämäkiläger

Hemma från lägret nu <3 DET HAR VARIT SJUKT KUL, ETT HELT UNDERBART LÄGER!!! Med massa nya vänner :) I tisdags så satt jag och A (bl.a.) 6h i bussen. Sing-in på kvällen, aftonandakt och ungdoms jatkot. Onsdagen: Väckning, bibelstudium (som jag var på så och då) Strandlinjen kurs :) Zumba och så var vi då och då och simma skilda dagar.strandlinje kurs igen, kvällsprogram? och jatkot. Torsdag: väckning,bibelstudier? kurs, zumba, gardenparty, jatkot. Fredag: väckning, kurs, simning, Fria förmågor DÅ JAG SJÖNG SJÄLV PÅ SCENEN FÖR FÖRSTA GÅNGEN <3 SUPER KUL!!!!! :D Så glad <3 Fick många fina kommentarer <3 jatkot och tystnad. Lördag: Väckning, bibelstudier, kurs, for till stan där jag köpte en vit peplum topp för 19.95£€ och en börs för 12.95€ <3 Kurs, lägerfest, jatkot. Söndag: Väckning, bibelstudium, kurser, saft och kaffe och så sa man adjö och for hem med buss. Ja det här var ett pyttelitet smakprov av detta läger <3 JAG HAR HAFT SUPER KUL!!!! TACK ALLA NYA OCH GAMLA VÄNNER SOM GJORDE ALLT HELT UNDERBART!!!!! <3 Jag orkar inte skriva alla detaljer och jag minns inte allt men roligt var det <3 Är hemma och är super trött, så hejdå <3
lovsångs text :)
Bibeltext som ofta dyker upp i mitt huvud!
Sant <3
Stämmer <3

En av lovsångerna som fastnade i huvudet!! 





Kommentarer

Populära inlägg