Borta bra men hemma...

...ja det är väl bra att vara hemma också ;) Har från igår till idag varit till J:s villa :D Det var super kul (bortsett från vädret) I går var vi och fiska första gången jag fiskade med kastspö (har bara metat typ 1 gång förut) Jag hade ett sämre kastspö och ett drag som vad jag förstod var ett som ingen hade fått fisk med? ;) Det var första gången och på 4-5 kastet fick jag napp (för första gången i mitt liv) Jag drog upp den och det var en 53 cm och 1,1kg. Gädda!!!! Alla vi 3 (jag, J och J:s lillebror R) blev förvånade. Vi gav den åt fåglarna, men ändå första fisken!!! :D Glad! Vi har spelat ganska mycket kortspel. (Lärde mig pidro) Och så fotade jag och J lite igår kväll :) Jag och J var ute och seglade en stund (första gången för mig) och så gjorde vi nog mer :) Roligt! Har nog åkt hem nu. Nå hejdå alla läsare :)
                                                               Från J:s villa!!! :)
Me in the sun!

Från ett annat ställe i närheten :)
Me and my Fish!!
Kopiering av dessa bilder är förbjudet!!!! 


Kommentarer

Populära inlägg