Tråkigt...

Är ännu förkyld, lite bättre men inte alls frisk... Vill inte vara förkyld det är så blääää... Dessutom så skulle jag antagligen ha farit och sova över hos P i kväll men nepp jag är så förkyld... Nå finns nog inte så mycket att göra än att vänta på att bli frisk... Allt händer ju ändå av en anledning (fast nu vet jag inte vad anledningen att vara förkyld är men nåja) Flera gånger så har jag tänkt och bett snälla inte nu, någon annan dag och så har det blivit, men den dagen som det man hoppats och bett att inte ska ske sker så blir det inte som man tänkt. I vintras mådde jag ett tag väldigt dåligt och jag hoppades och bad om att jag skulle slippa må dåligt just då och må dåligt någon annan dag i stället, så blev det också jag mådde dåligt då och då men just då jag skulle bort på kalas till min systers (som jag sett fram emot) så blev jag sjuk. Jag kunde knappt stiga upp jag mådde så dåligt och jag kunde inte åka på kalaset. Men en sak märkte jag då jag var hemma och mådde dåligt och var ledsen var att man ska inte skjuta upp något till morgondagen och nu om jag känner att något är hopplöst tänker jag på det och att man ska inte skjuta upp något till morgondagen och allt händer av en orsak, man märker det inte då det är som värst men efter ett tag så märker man "oj, kanske det fanns en orsak ändå". Så tänk positivt och tro så blir det nog bra. :) (märkligt inlägg, jag vet inte varför jag började skriva så långt men sånt händer) Hejdå alla läsare :)
google bild!

Kommentarer

Populära inlägg