Tea-time

 Hej!

Under de senaste dagarna har jag varit ganska produktiv. Jag har torkat äppelringar och gjort äppelmos med äpplen från egna äpplen hemifrån. Jag har druckit en massa te och stickat på min tröja. Sen har jag hunnit luncha med en fin vän och haft skola. Idag fick jag och min grupp inlämnat ett grupparbete vilket känns sååå skönt. Vill verkligen försöka att få in saker i tid och inte behöva stressa så fruktansvärt.

Jag har märkt så tydligt att jag dricker mitt te alldeles för långsamt, så det har blivit en slags rutten att hamna att dricka upp kallt te, dagligen. Borde finna ett nytt sätt att faktiskt hinna dricka mina varma drycker varma. Men det finns ju så mycket annat som man vill göra så man glömmer lätt bort sin tekopp. 

Min stickade tröja börjar närma sig slutet och jag är så taggad på att sticka nästa tröja. Men ska få klar detta projekt före jag får börja på nästa. Kom ganska långt framåt på oket igår kväll på en stickträff. Hittade annars äntligen mönster till kappor vid biblioteket, så nu ska jag försöka att samla mig och rita av dem så att jag kan börja sy en kappa när jag åker norrut nästa gång.red fox,little fox,fox illustrator,animal,red,fox,little,illustrator

Kommentarer

Populära inlägg