Tiden

Hej!
De senaste dagarna har bestått av en hel del frustration. Överlag så har jag varit ganska orkeslös och inte riktigt fått något vettigt gjort. Men några saker som jag trots allt fått gjort så är:
-Krångla med mina ljudinspelnings grejer och efter en blandning av frustration och envishet så fick jag det att fungera! Så nu äntligen så kan jag spela in! Jag har en hel del att lära med det första steget fungerar.
-Köpt ett bord och stolar på Facebook loppis och flyttat dem till min lägenhet.
-Haft kontakt med människor via nätet.
-Räfsat gården hemma.
-Varit ute på länk.
-Upplevt den värsta pollenallergin hittills.
-Stickat på min tröja och har nu första ärmen på gång.
-Beställt garn och en bok på nätet. + färg som jag ska färga ett tyg med.
-Fotografera katter.
-Lyssnat på musik.
-Varit ute och gått.
-Funderat en hel del på framtiden och vad Jag vill göra. Vad är viktigt? Stora frågor som jag inte funnit svar på än.
-Betalat räkningar (vuxenpoäng).
-Varit både frustrerad och tacksam över tiden jag fått. Rädd för vad som kan hända, frustrerad över att inte kunna leva "normalt", tacksam för människor som jag har runt mig, lycklig över att ha ett eget köksbord i min etta, trött av omständigheter och allergi, Glad över att få skratta med familjen hemma,  taggad på att lära mig mer om musikinspelningar, fundersam över vad jag vill, drömmande bortom detta kaos, orolig över världen.

Dagarna går trots att det ibland känns som att tiden står stilla och jag vill tro att vi tillsammans kan klara av detta kaos som vi befinner oss i. Ta hand om er själva och varandra och tvätta händerna. Kram!

Kommentarer

Populära inlägg