Fredagen

Godmorgon!
I går var det ju skola, jag fick veta under skoldagen att 3:and buss åker kl. 2 så jag fick springa tidigare från skolan till internatet och packa och sen till bussen. Puh. sen åkte jag hem med buss. Mina ursöta syskonbarn är dessutom här😍 på kvällen så åkte jag med några av mina vänner till stan. Det var otroligt roligt och det var på tiden att jag gjorde något med dem. Vi sprang snabbt i några butiker innan de stängde, sen blev det prisma, där köpte jag 2 saker. Träffade där en vän som vi stod och prata med länge. 
Sedan körde vi iväg till en av vännerna och hade te kväll och prat. Riktigt roligt. och jag är så glad att jag valde att träffa dem den kvällen! Ni är underbara😊
Idag har jag bara ätit och ja det är väl det jag har gjort.
Detta köpte jag.

Kommentarer

Populära inlägg