Baby shower

Hej!
I går syddes det i skolan, sen sov man halft bort dagen pga. Tråkigt som kanel.
I dag var det skola igen, vi sydde, teori, hade en överrasknings babyshower åt en underbar klasskompis som ska få en bäbis i juni! Så roligt😂 
Efter skolan for jag till sjukhuset med en vän, jag fick vara hans gps 😂 ska man ta det som en bra sak att man hittar på sjukhuset eller inte? Nå, vi väntade 2,5h på läkare. Under tiden fick jag vara dagistant åt en söt liten tjej. Riktigt roligt och barn ör så härligt ärloga😂 den finlandssvenska ankdammen säger jag bara!
Sen gick vi via prisma och träffade flickan och hennes far också där. 
Då vi gick ut därifrån så började det naturligtvis att regna. Härligt vårregen, eller något sådant. Såg ut som en dränkt katt efter de 2 kilometrarna...
Pratade här med folk, packade och nu ligger jag här...
"Gäsp" nej nu ska jag börja sova.
Jo det är mitt hår med en ballong i. Statiskt efteråt? Nej vad säger du😂😂 
Mitt hår är tungt ska ni veta! (Vilket resulterar till att min hals ser helt retarderad ut)




Kommentarer

Populära inlägg