Stockholm, Stockholm stad i världen...

...Stockholm, Stockholm världens stad. I Fredags drog jag och hela min familj iväg till Stockholm. :) dvs direkt efter julfesten. Det har varit ett helt underbart veckoslut med familjen. En massa kvalitetstid <3 barnvakt, prat med syskonen, shopping, victoria's secret, hollister, gallerian, Skansen, apor, träffat min fadder, chillat osv. Underbart <3 nåja kom igår hem till ett snötäckt Finland <3 for via syrrans osv. Då vi kom hem var det djup, härlig, vit snö på marken <3 nåja där var lite och jag ska försöka att minnas att visa er mina nya kläder osv. :) tack å hejdå <3 Tack Stockholm för denna gång! 
Jag på julfesten (OBS ! Jäg är INTE sådär kort i verkligheten! Jag är nämligen 175 lång) 
<3
Svenska? Haha ilägg? Aldrig hört.


 Där kom lite bilder <3









Kommentarer

Populära inlägg