Hålpass och snö

oj mindre än en vecka till jul<3 är som ett litet barn ^_^ dessutom så har vi SNÖ! Sitter nu i skolan och har hållpass och bara chillar. I går baka vi bullar vid internatet och oj vad goda de var ;) dvs. Alla på internatet fick komma och ta kaffe och bulle osv. Julmys :) köpte en present tillsammans med 2 andra till en av de vuxna på internatet och i morse då jag vaknade så fanns det 2 paket hängande på ytterdörren till mig och min rumskompis. det var hon som vi gav julklappen till igår. haha det var så sött att alla fick varsit litet paket och vi är ändå ca 80 personer där!
Vi var dessutom igår på jukka rintalas klädutställning.
Älskar kappan <3
Dessa 2 var med på självständighetsbalen.
Kläderna är till salu och kostar ungefär 1000-3000€ men själv fastnade jag inte för annat än dendär första kappan, men jag måste nog säga att de var speciella klänningar osv. Han är en speciell designer om jag säger som så och han är ju en av Finlands kändaste designers :)

Nåja säkert har jag glömt en massa men det är snö ute, inte riktigt iskallt, snart jul och imorgon har vi julfest <3 tack å hej ;)

(A var till internatet igår och det är SÅ OTROLIGT ROLIGT ATT FÅ TRÄFFA HENNE, hon är helt underbar)







Kommentarer

Populära inlägg