Lucia dagen

Idag är det ett helt år sedan jag var med i byns luciatåg. TÄNK VAD TIDEN GÅR SNABBT! Nåja denna vecka har gått helt okej. Jag har ÄNTLIGEN fått en LIA plats :) osv. I går hade vi lucia i skolan och det var riktigt roligt :) Det vi sjöng lät riktigt mäktigt! Vi fick äta julbord (skolan bjöd) osv. Riktigt härligt gäng som jag fick vara med. Sen efter Lucia så hade vi kombi elever engelska prov och jag somnade nästan, så vi får se vad det får för följder. Vaknade igår redan kl. 06.00 och lockade håret osv. och var i skolan redan 7! och idag vaknade jag 05.30!!!! Och for på lussemorgon med m-klubben :) Riktigt roligt och jag dog nästan av trötthet vilket jag ännu gör... ;) Senare idag for vi till stan. Jag skulle egentligen ha en kjol eller tyg till en kjol som jag skulle matcha med min sammets crop top men NEJ ingen lycka denna gång så jag köpte något annat ha på mig på julfesten :) Igår var det scoutjulfest och jag måste nog säga att jag har underbara scouter <3
Denna vecka har jag träffat en massa folk och OJ vad det är roligt!
Ha en bra Lucia kväll och till alla Lucior, tärnor, stjärngossar, tomtar osv. så önskar jag er lycka till med ert uppdrag med att sprida glädje, det ger otroligt mycket i efterhand <3 Jag själv minns från alla mina luciatåg hur roligt det är att sprida glädje och hur mycket det ger åt en själv.

Jag säger så här: Det spelar INGEN roll hur liten eller hur gammal man är för att sprida glädje, om du är kvinna eller man, osv. Det är aldrig försent att sprida glädje åt våra med människor.

Där är vi <3
Från förra året. :)

Kommentarer

Populära inlägg